Przegubowe walce Dynapac CC424HF, CC524HF i CC624HF należą do nowej generacji maszyn zaprojektowanych z uwzględnieniem oczekiwań firm drogowych i wypożyczalni maszyn na całym świecie. Zgodnie z filozofią firmy Dynapac operator pracuje w ergonomicznym środowisku o doskonałej widoczności otoczenia, uzyskując informacje o pracy maszyny na dużym i czytelnym wyświetlaczu ciekłokrystalicznym. Liczba punktów codziennej obsługi jest ograniczona i są one łatwo dostępne. Silnik spalinowy umieszczono w tylnym module. Rozwiązanie to przede wszystkim izoluje operatora maszyny od hałasu i ciepła emitowanego przez pracujący silnik, a jednocześnie zdecydowanie ułatwia dostęp podczas czynności serwisowych. Każdy z walców został przystosowany do zagęszczania zarówno grubych jak i cienkich warstw mieszanki mineralno-asfaltowej. Cienkie warstwy z dużą zawartością grubego kruszywa stygną bardzo szybko wymagając bardzo szybkiego i efektywnego procesu zagęszczania. Do tego celu w walcu zastosowano, obok wysokiej amplitudy, wibracje wysokoczęstotliwościowe z bardzo niską amplitudą.
Walec CC424HF posiada bęben o szerokości 1730 mm i jest napędzany silnikiem wysokoprężnym o mocy 82 lub 93 kW, do wyboru.
Silnik | |
Silnik producent | Cummins |
Moc silnika | 82,0 kW |
Model silnika | QSB 4.5 T3 |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Chłodzenie | woda |
Zagęszczanie | |
Częstotliwość wibracji przy wysokiej amplitudzie | 51 Hz |
Częstotliwość wibracji przy niskiej amplitudzie | 67 Hz |
Amplituda nominalna zakres wysoki | 0,5 mm |
Amplituda nominalna zakres niski | 0,2 mm |
Statyczny nacisk liniowy przód | 30,9 kg/cm |
Statyczny nacisk liniowy tył | 30,9 kg/cm |
Szerokość zagęszczania | 1730 mm |
Dzielone bębny | tak |
Masy | |
Maksymalna masa operacyjna | 10200 kg |
Masa operacyjna (z ROPS) | 10500 kg |
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.