CC722 jest najcięższym na świecie produkowanym seryjnie walcem dwubębnowym. Maszyna o masie roboczej prawie 17 ton jest przeznaczona do pracy przy realizacji wielkich przedsięwzięć, wymagających bardzo skutecznego zagęszczania takich, jak pasy startowe na lotniskach czy autostrady. Regułą jest, że maszyna pozwala na osiągnięcie wymaganego stopnia zagęszczenia po wykonaniu zaledwie kilku przejść, nawet w przypadku zagęszczania grubych warstw asfaltu, betonu wałowanego (RCC) czy trudno zagęszczalnych mieszanek asfaltowych. Wielka średnica bębnów walca powoduje, że ta maszyna, pomimo ogromnej masy, jest również przydatna do pracy na mieszankach o niższej stabilności. Ze względu na wysoki statyczny nacisk liniowy i dużą szerokość bębnów walec CC722 jest niezrównanym gładzikiem.
Silnik | |
Silnik producent | Cummins |
Moc silnika | 160 kW |
Model silnika | QSB 6.7 T3 |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Chłodzenie | woda |
Zagęszczanie | |
Częstotliwość wibracji przy wysokiej amplitudzie | 48 Hz |
Częstotliwość wibracji przy niskiej amplitudzie | 48 Hz |
Siła odśrodkowa wibratora bębna przy wysokiej amplitudzie | 215 kN |
Siła odśrodkowa wibratora bębna przy niskiej amplitudzie | 102 kN |
Amplituda nominalna zakres wysoki | 0,7 mm |
Amplituda nominalna zakres niski | 0,4 mm |
Statyczny nacisk liniowy przód | 38,7 kg/cm |
Statyczny nacisk liniowy tył | 40,0 kg/cm |
Szerokość zagęszczania | 2130 mm |
Masy | |
Masa modułu przedniego | 8245 kg |
Masa modułu tylnego | 8530 kg |
Maksymalna masa operacyjna | 17985 kg |
Masa operacyjna (z ROPS) | 16780 kg |
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.