
Walec CC102 jest zaprojektowany specjalnie do prac naprawczych na nawierzchniach z mieszanek mineralno -asfaltowych, lecz może być również wykorzystywany do zagęszczania nawierzchni na małych ulicach, chodnikach i ścieżkach rowerowych. Jest często używany jako uzupełnienie dla większych walców w celu zagęszczania połączeń oraz miejsc o ograniczonej dostępności.
| Silnik | |
| Silnik producent | Deutz |
| Moc silnika | 23 kW |
| Model silnika | D2011 L02 I |
| Rodzaj paliwa | olej napędowy |
| Chłodzenie | woda |
| Zagęszczanie | |
| Częstotliwość wibracji przy wysokiej amplitudzie | 57 Hz |
| Częstotliwość wibracji przy niskiej amplitudzie | 57 Hz |
| Siła odśrodkowa wibratora bębna przy wysokiej amplitudzie | 23 kN |
| Siła odśrodkowa wibratora bębna przy niskiej amplitudzie | 23 kN |
| Amplituda nominalna zakres wysoki | 0,5 mm |
| Amplituda nominalna zakres niski | 0,5 mm |
| Statyczny nacisk liniowy przód | 10,6 kg/cm |
| Statyczny nacisk liniowy tył | 11,4 kg/cm |
| Szerokość zagęszczania | 1070 mm |
| Masy | |
| Masa modułu przedniego | 1130 kg |
| Masa modułu tylnego | 1220 kg |
| Maksymalna masa operacyjna | 2460 kg |
| Masa operacyjna (z ROPS) | 2350 kg |
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.