Walec CC102C jest zaprojektowany specjalnie do prac naprawczych na nawierzchniach z mieszanek mineralno-asfaltowych, lecz może być również wykorzystywany do zagęszczania nawierzchni na małych ulicach, chodnikach i ścieżkach rowerowych. Jest często używany jako uzupełnienie dla większych walców w celu zagęszczania połączeń oraz miejsc o ograniczonej dostępności. Wersja kombi jest doskonałym rozwiązaniem do zagęszczania cienkich warstw wykonanych z betonu asfaltowego.
Walec kombi CC224CHF wyposażony jest w cztery koła gumowe z gładkimi oponami w tylnej części walca, zastępujące jeden z bębnów. Koła gumowe wprawiane są w ruch parami przez oddzielne silniki napędowe, co minimalizuje ryzyko uszkodzenia świeżo ułożonej mieszanki podczas wykonywania ostrych skrętów. Zastosowanie kół gumowych pozwala na uzyskanie zamkniętej powierzchni asfaltu, a więc właściwości, która jest czasami wymagana podczas prac drogowych.
Walec kombi CC234CHF wyposażony jest w cztery koła gumowe z gładkimi oponami w tylnej części walca, zastępujące jeden z bębnów. Koła gumowe wprawiane są w ruch parami przez oddzielne silniki napędowe, co minimalizuje ryzyko uszkodzenia świeżo ułożonej mieszanki podczas wykonywania ostrych skrętów. Zastosowanie kół gumowych pozwala na uzyskanie zamkniętej powierzchni asfaltu, a więc właściwości, która jest czasami wymagana podczas prac drogowych.
Walec kombi CC324CHF wyposażony jest w cztery koła gumowe z gładkimi oponami w tylnej części walca, zastępujące jeden z bębnów. Koła gumowe wprawiane są w ruch parami przez oddzielne silniki napędowe, co minimalizuje ryzyko uszkodzenia świeżo ułożonej mieszanki podczas wykonywania ostrych skrętów. Zastosowanie kół gumowych pozwala na uzyskanie zamkniętej powierzchni asfaltu, a więc właściwości, która jest czasami wymagana podczas prac drogowych.
Walec kombi CC334CHF wyposażony jest w cztery koła gumowe z gładkimi oponami w tylnej części walca, zastępujące jeden z bębnów. Koła gumowe wprawiane są w ruch parami przez oddzielne silniki napędowe, co minimalizuje ryzyko uszkodzenia świeżo ułożonej mieszanki podczas wykonywania ostrych skrętów. Zastosowanie kół gumowych pozwala na uzyskanie zamkniętej powierzchni asfaltu, a więc właściwości, która jest czasami wymagana podczas prac drogowych.
Walec kombi CC424CHF wyposażony jest w cztery koła gumowe z gładkimi oponami w tylnej części walca, zastępujące jeden z bębnów. Koła gumowe wprawiane są w ruch parami przez oddzielne silniki napędowe, co minimalizuje ryzyko uszkodzenia świeżo ułożonej mieszanki podczas wykonywania ostrych skrętów. Zastosowanie kół gumowych pozwala na uzyskanie zamkniętej powierzchni asfaltu, a więc właściwości, która jest czasami wymagana podczas prac drogowych.
Walec kombi CC524CHF wyposażony jest w cztery koła gumowe z gładkimi oponami w tylnej części walca, zastępujące jeden z bębnów. Koła gumowe wprawiane są w ruch parami przez oddzielne silniki napędowe, co minimalizuje ryzyko uszkodzenia świeżo ułożonej mieszanki podczas wykonywania ostrych skrętów. Zastosowanie kół gumowych pozwala na uzyskanie zamkniętej powierzchni asfaltu, a więc właściwości, która jest czasami wymagana podczas prac drogowych.
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.